{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Rasmus H
Rasmus H
Tilmeldt:
27. maj 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 42

Ciao motor boret for meget, eller for lille dyse? {{forumTopicSubject}}

Hey!

Fik ødelagt min gamle motor, og har nu modtaget en anden en. Sælgeren sagde at den virkede fint, samt at den var boret marginalt. Han sagde også at min karburator ville passe fint dertil uden mods (større dyse etc.). Kan nu se at den er boret op til 10mm. og der er faldet et lille bitte styke at den øverste kant på firkanten.

Har samlet skidtet og løbet, løbet, løbet indtil den startede. Den kørte bedre og bedre. Dog har den nu nået sin grænse på 5-6 km/t. og kan kun kører med choker. Den går ud så snart man ikke giver gas, og springer meget i omdrejninger.

Er blokken boret for meget? Eller skal jeg have en større dyse? Kører pt. med den originale str. 39 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ciao motor boret for meget, eller for lille dyse?
  • #1   3. aug 2011 hvis blokken er boret "for meget" kommer den højst med et par forkølede host , er det firkanten inde i blokken du omtaler ? hvis ja så er blokken fucked da der mindst skal være 1,5mm til at seale

    start med at dyse op til 52-56 for at se om det bliver bedre , det er lidt træls at kassere en blok der virker smiley


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 42
    #2   3. aug 2011 Det er nemlig firkanten jeg taler om ja smiley Der er røget et 1,5 mm stykke af i toppen. Det undre mig bare at den vil køre? Har lige prøvet at starte den igen, og holder man for de 2 af luftfilterets 3 huller, samt har choker på, så kommer den lidt op i fart.

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 42
    #3   4. aug 2011 Har nu prøvet med en dyse 56. Den kan nu køre, men kan slet ikke trække. Løftes baghjulet mens jeg giver fuld gas, kommer den hurtigt op i omdrejninger, men dør så efter 5-10 sek. ? er dysen for stor?

Kommentér på:
Ciao motor boret for meget, eller for lille dyse?

Annonce