{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.586 visninger | Oprettet:

Aprilia RS 125 kører/starter dårligt {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har min RS 125, som jeg ikke kan få til at køre ordentligt.

Jeg har kørt med powerluftfilter (pipercross) med en 155 dyse, hvor den ikke trak godt ved 6.000 omdrejninger, den kunne heller ikke starte med el-starteren når den var kold.

Så puttede jeg en 160 dyse i og så gik den ok ved 6000 men døde i lave omdrejninger

Nu har jeg så puttet standard luftfilter på med en 155 dyse, men jeg skal stadig løbe den i gang da den ikke starter på el-starteren. I 1 og 2 gear trækker den kun op til 7.000 omdrejninger, det kunne den uden problemer før, og dør nogen gange.

Når den dør siger den, den det er blååår lyd og dør.

Den har kunnet starte på elstart før, nogen som har en ide? (:


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia RS 125 kører/starter dårligt
Kommentér på:
Aprilia RS 125 kører/starter dårligt

Annonce