{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

PGO bremser lidt?:S {{forumTopicSubject}}

HEY SG.

Jeg har lidt et problem med min PGO PMX Sport '06

Den er virkelig tung at slæbe rundt på, bare at bakke med den, skal man næsten have alle kræfter i brug.

Jeg har pillet alle begrænsninger på en, samt 4.5 grams ruller. Men den kan stadig kun køre 45 km/t

Jeg havde en tanke om at det kunne være bremseskiven der bremser lidt.

Nogen idé hvordan jeg kan komme videre herfra SG?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO bremser lidt?:S
  • #1   12. jun 2011 prøv at løsne bagbremsen og forbremsen lidt?

  • #2   12. jun 2011 Kan jeg få en guide til det? Tak:)

  • #3   12. jun 2011 Smid den på centralfoden og mørk efter om baghjulet render frit rundt. Du skal uden problemer kunne dreje hjulet med hånden.
    Kan du ikke det, så løsn bagbremsen. Der sidder en justeringsskrue på kablet på bremsearmen.

    Kører baghjulet som den skal, så få en til at holde bagenden nede så du kan mærke forhjulet. Drejer det ikke frit, så er det noget i bremsesystemet der sidder fast. Sikkert stemplet i caliberen.


  • #4   12. jun 2011 Baghjulet kan køre okay rundt, men det lyder som om den kører rundt på noget, den kører ikke for godt rundt

    Forhjulet, er den helt galt med, det kan ikke engang tage en halv gang, med håndkraft


  • #5   12. jun 2011 adskild og rens forbremsecaliper og udskift olie + udluft systemet = bling bling

    (hvis du ik har prøvet det før, så få en and (rap rap) til det)


  • #6   12. jun 2011 Så skal du have skildt forbremserne ad og se hvor fejlen ligger.
    Når du skruer caliberen af så kan du først og fremmest se om klodserne sidder fast. Du skal uden problemer kunne vippe dem til side med en skruetrækker.

    Gør de ikke det, så tag en papegøjetang og førsøg at klemme stemplet i caliberen tilbage. Kan du ikke det er det enten stemplet der er rustet fast, eller også er det bremseslangen eller hovedcylinderen den er galt med. Stemplet er det mest sansynlige.


Kommentér på:
PGO bremser lidt?:S

Annonce