{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

El problem med Venus {{forumTopicSubject}}

Hej SG

Så har jeg lidt problemer med min Giantco Venus 1.

Alt elektrisk virker sådan set på den, men den skal være startet. Så scooteren producerer strømmen. Dvs. det er som om der ingen strøm kommer fra batteriet.
Tidligere har sikringen været sprunget, men den er nu skiftet.
Så det er ikke problemet.
Har målt det meste igennem. Der er masser af strøm på batteri, den lader helt fint. Den starter og kører som den altid har gjort.

Benzinmåleren stiger langsomt, og man kan få hornet til at klikke, og der er meget svagt bremselys. Så der kommer lidt strøm ud når den er ikke er startet. men altså ikke nok til at drive hverken blinklys horn, elstart eller noget som helst.

Nogle der har et bud på hvad problemet kan være?

Mvh Philip

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  El problem med Venus
  • #1   22. maj 2011 Er du nu helt sikker på der er masser af strøm på batteriet? For det lyder som om batteriet er færdigt

• #2   23. maj 2011 Har haft startkabler på fra et bilbatteri, men uden held... og batteriet giver 12,6 volt ud...

• #3   23. maj 2011 I dag tænkte jeg, at jeg ville tjekke stelforbindelse selv om den så fin ud.
    Da jeg så prøver at løsne den lille skrue der holder kabelskoene, knækker det stykke af stellet af, hvor det sidder. Ah ha, tænker jeg det er nok her problemet er. Så jeg borer et nyt hul i stellet, og renser maling grundigt af for en god og ny stelforbindelse. Men dette hjalp absolut ingenting. Så er desværre stadig på bar bund....

• #4   27. maj 2011 Ingen der har lidt forstand på Giantco?

Kommentér på:
El problem med Venus

Annonce