{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
273 visninger | Oprettet:

Henrik O
Henrik O
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 35

Maxi tænding sutter Max... Hjælp!? {{forumTopicSubject}}

Indstilling af tændeing på Maxi K
Hejsa!
Sidste dag, døde min maxi da jeg var ude at køre. Den nægtede at starte efter det og gnisten var ret svag. Jeg havde et nyt tændrør liggende som jeg prøvede at montere, men uden at det hjalp synderligt meget. Derfor besluttede jeg mig for bare at skifte hele tændings systemet, og bygge ledningsnettet op fra bunden da de gamle kabler var ret rådne. Det gik også fint, og jeg fik indstillet tændingen til PRÆCIS 1mm før top, og med 0,4mm afstand på platinen. (Den er 100% lovlig) Gnisten ser sgu fin ud, og alle dele er de originale Bosch, så det er ikke fordi det er de der skod THansen kopi ting jeg har monteret.

Hele ledningenettet har jeg tjekket i hoved og r.. og det er helt 100 at det er som det skal være.

Efter jeg var færdig, starter jeg svinet, og den går som en drøm. Jeg giver gas, og den trækker som den skal, men pludselig er det som om tændingen kommer ”ud af takt”, og den begynder at 4 takte, eller bare slet ikke tænde så den går ud. Der kommer ikke rigtig nogle banke lyde, så tror faktisk ikke at den tænder på forkerte tidspunkter, men bare at den slet ikke tænder..
Jeg prøvede for at gøre et eller andet og justere tændingen, på alle måder og brugte faktisk en hel dag på det, hvor jeg prøvede forskellige tændings tidpunkter, med forskellig platinafstand. Men den indstilling jeg havde målt mig frem til, in the first place, var altså den bedste.
90% af de gange jeg starter den går den af helvede til, og 10% af gangene går den som en drøm et stykke tid, indtil den begynder at fucke for vildt i det igen.

Hvad i alverden kan det være? Er der nogen af jer som har prøvet noget lignende?

Håber i kan hjælpe mig.. Det er virkelig ved at være belastende:-s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maxi tænding sutter Max... Hjælp!?
Kommentér på:
Maxi tænding sutter Max... Hjælp!?

Annonce