{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Politiværn på tunet derbi senda {{forumTopicSubject}}

Hey, ville lige høre om der ville ske meget skade på ens motor, hvis man nu har en okay tunet derbi senda (70cc) og så smider et politiværn på eller ny cdi med indbygget politiværn? og ville det virke? nogle der har nogle erfaringer med det?
tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiværn på tunet derbi senda
  • #1   18. apr 2011 Det virker, men du må ikke køre med det undtagen når polititet ruller den. Motoren bliver nemlig meget varm når man kører med det.

Og jeg tror ikke at det er helt nemt at indstille på en gear maskine, men det er da klart værd at prøve.

• #2   18. apr 2011 den vil bare skulle gå så pokkers lavt i omdrejninger pga den meget højere gearing at enhver panser med min 2 hjerneceller burde kunne regne ud der er fusket noget på den, man kan nemt høre det når de er så tunede som du tænker på der.

en senda uden udstødningsbegrænsning kan man slet ikke høre det på og de vil nok aldrig opdage det, men den der skal du være heldig hvis du slipper igennem med smiley

• #3   18. apr 2011 ja okay, men politiet er så dumme her, de troede kun min vens rmx havde 3 gear da den havde 6, så de rullede den kun til 3.gear smiley

men tak for svaret, ville prøve at montere og indstille det, og så se hvad der sker. smiley

Kommentér på:
Politiværn på tunet derbi senda

Annonce