{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Hjælp Til Galaxy 50! (Drukner) {{forumTopicSubject}}

Hey,
Jeg har haft et problem med min PGO Galaxy 50 i et stykke tid nu..

Problemet er som følger: Efter at den er blevet varm
(dvs. at den accelerere UDEN problemer når den næsten lige er blevet startet efter ikke at have kørt i nogle timer)
og jeg kører op ad en bakke, eller andet hvor jeg får lignende modstand, er det som om at den drukner, men kun når der gives bundgas! dvs. at den lige så stille går ud, hvis jeg ikke slukker den, tænder den, og derefter giver den bundgas mens jeg har stillet den på støtte fod.

når jeg ikke giver bundgas, kører den egentlig okay, men kun 45, hvor den normalt kører 65-70km/t.

Om knallerten:
ALLE begrænsninger pillet.
Ingen tun dele, bortset fra Gianelli Go udstødning, og Stage 6 ruller (de er lette, kan ikke huske den præcise vægt) samt et powerfilter.

Det skal siges den gjorde det FØR alt dette kom på, altså den har altid gjort det, uanset tun eller ej.

har netop idag sat et powerfilter på, hvilket hjalp den op på 50-55km/t efter den har fået modstand op ad bakke, men drukner stadigvæk umiddelbart ved bundgas.

Har renset dyse, karburator, osv.

Nogle ideer? SKRIV og jeg vil prøve det! AL HJÆLP ER EN GOD HJÆLP, da jeg ikke selv har al for megen forstand på det.

Takker! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp Til Galaxy 50! (Drukner)
Kommentér på:
Hjælp Til Galaxy 50! (Drukner)

Annonce