{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.051 visninger | Oprettet:

gnist - men starter ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej sg smiley

HURTIG OVERSIGT:

GNIST OG BENZIN - INGEN START.

GNISTER MELLEM TÆNDRØRSKABEL & LEDNING HVOR CHOKEREN SIDDER PÅ - ER DET NORMALT?

STATOR + SVINGHJUL SKIFTET = INGEN EFFEKT.

KARBURATOR, STUDS OG MEMBRAN BYTTET FRA MOTOR SOM VIRKER = INGEN EFFEKT.

Jeg har en stalker, som jeg ikke kan starte. Der er fin gnist og motoren får massere af benzin, kan se det på at tændrøret er vådt når jeg tager det ud. Jeg har skiftet hele motoren fordi min krumtap havde sat sig, men før jeg skiftede motor havde den også start-problemer. Jeg har skiftet Stator og svinghjul men det virker ikke. Hvordan kan der være fin gnist og massere benzin, men den starter ikke? Problemet kom efter, at jeg havde fået den startet med den nye motor. Jeg kørte i skole og hjem igen uden problemer. På vejen hjem skulle jeg forbi tanken for at tanke. Efter jeg havde tanket startede jeg igen, og bemærkede at mit luftfilter var "faldet af" rundt om indsugningen, kunne sagtens starte uden problemer. Så trillede jeg den sidste tur hjem, og da jeg var hjemme i indkørslen steg jeg af UDEN at slukke knallerten, 3 sekunder efter gik den ud af sig selv og derefter kunne ikke starte den igen. Siden har jeg prøvet at skifte membran, studs og karburator. Derefter skiftede jeg svinghjul og og stator.
Intet hjalp det.
Når den gnister, så gnister den også mellem tændrørskablet, og den ledning, hvor chokeren sidder i. Er det normalt?

Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig, x-høj til den der finder svar på problemet!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gnist - men starter ikke?
Kommentér på:
gnist - men starter ikke?

Annonce