{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Indstiling af RMX {{forumTopicSubject}}

Ak ak jeg fortsætter med at oprette tråde om min RMX, men jeg vil sku have den til at køre godt. Jeg har lige monteret 19mm dellorto BE kaburator og et MK forrør. std luftfilter, cylinder og lyddæmber.
Derudover sidder der en barikit membran i og et 14 tands fortandhjul. Bagtandhjulet er std 64.

Når jeg giver gas i lave omdrejninger drukner den i luft. Hvis den er en smule op i omdrejninger, så kan jeg sagtens give gas, men der er ikke voldsomt meget power i den. Der sidder en dyse 92 fra et Stage6 dysesæt, nålen er i nederste hak og blandingsskruen er skuret 4 omgange ud.

Altså den får så fed blanding som muligt, men gør jeg den tyndere, så kører den bare dårligere. Jeg går ud fra at jeg skal gøre den endnu federe for at fjerne de sidste problemer? Syntes bare at den dyse 92+ er meget stor i forhold til at det er std cylinder.

Men mit cylinderkit er købt brugt og er det tydeligt at topstykket er blevet slebbet. Ikke som når man planer de, men inde i selve fordybningen, hvor eksplosionen skal foregå. Og der er taget rimelig meget, da man tydelig kan se at det er gjort skævt.
Torr i det er derfor jeg skal bruge så fed en blanding? Burde jeg købe et nyt topstykke?


På forhån tak... igen:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indstiling af RMX
Kommentér på:
Indstiling af RMX

Annonce