{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Benzin? Udløbsdato"
Benzin? Udløbsdato
Hvornår bliver benzin for gammel?
Skrevet af: | TEAM 8660 • RØNNE ^^ • | - 26. sep 2010
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzin? Udløbsdato
  • #1   26. sep 2010 Jeg har hørt at det ikke kan blive for gammelt, at det bare er en myte..

• #2   26. sep 2010 benzin er et fossilt brændstof.
    atså er det en olie der stammer fra flere millioner år gamle planter, så et par år til eller fra skader nok ikke. smiley

• #3   26. sep 2010 Jeg fik lov at lave en knallert for en vens far her den anden dag.
    Han havde lige tanket den for et halv år siden, og fyldt olie på" Blandet i benz "

Også har den bare stået stille!
    Og så den anden dag ville den ikke starte!
    Han kunne se der var noget benz på..

Jeg tog tanken af, og det eneste der kom ud var olie!
    SÅ benz fordamper åbenbart, selvom de er i lukkede "tanke"..
    Det troede jeg ikke det kunne..

Men tilbage til emnet, tror faktisk ikke det kan blive for gammelt! smiley

• #5   26. sep 2010 Benzin bliver ikke for gammelt..

Det der ligger i det er simpelthen, at hvis en knallert, feks. Står stille for længe osv osv, så kommer der kondensvand i tanken, som så ligger sig i bunden hvis jeg ikke husker forkert.. Og en knallert kører ikke skide godt på vand..

• #6   26. sep 2010 Jeg har haft en jog jeg har haft siden jeg var 13..
    Den har stået stille i godt et år! Men startede alligevel på det benz jeg smed på dengang før den kom til at stå stille..
    Syntes bare det var mærkeligt! smiley

• #7   26. sep 2010 Jo benzin kan blive for gammel, benzinen bliver "træt" og indeholder ikke så meget energi. Det er lidt svært at sige hvor gammel det må blive, for det kommer an på hvordan det er blevet opbevaret, men jeg vil sige omkring et år.
    At benzin er kommer af råolie, som er mange milioner år gammelt har ikke noget at gøre med holdbarheden, på den sidste kildevandsflaske jeg så, stod der at det vand var 5000 år gammelt, derfor vil jeg nådig hælde op i et glas og drikke det en måned senere.

• #8   26. sep 2010 benzin falder i oktantallet jo længere det står og jo mindre oktantal jo mindre effekt ..

• #9   27. sep 2010 benzin i sig selv bliver ikke ofr gammelt.
    men jo, benzin bliver tilsat diverse stoffer, og renset til topkvalitet.
    og efter længere tid blir det dårligere, men det vil stadig være benzin, og det vil stadig kunne bruges.

Kommentér på:
Benzin? Udløbsdato

Annonce