{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

ingen kræftet... hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey SG jeg har skiftet mit Thansen luftfilter fordi at nettet var gået i stykker og det sys jeg det gør ofte... så jeg tog ned til en gammel ciao forhandler i min by som har lidt blandet liggende og han havde tilfældigvis et org ciao filter... da jeg satte det på så ville min ciao godt tænde men havde ikk rigtig nogle kræfter... der sad en 42 dyse i før og der kørte den fint men ikk efter det nye filter der... har prøvet at sætte dyse 40 i og nu en 41 kan få den til at tænde hver gang men ingen energi har den rigtigt... hvorfor lige pludselig det??? den har fået boret plumb og kabu for lang tid siden og det har virket fint indtil jeg skifter filter... har lagt den ind igen for folk svarer ikk og jeg skal bruge min ciao for kører på den hver dag... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ingen kræftet... hjælp
  • #1   22. sep 2010 hvis du kan starte den så hold den i gang og tag så filteret af bare en sprække, får den så kræfter så skal den have mindre benzin som du selv er inde på, er der ike en luft skrue du kal skrue ud ad, samtidig med den mindre dyse.

det må hænge sammen med at der er lidt større modstand i dit nye filter, er det originalt?
    men hvis den ikke kører godt med 40 dyse og luft skrue lidt ud så mindre dyse. hvis du altså har tjekket ovenstående for at bekræfte at den får for meget benz

• #2   22. sep 2010 ja oki fair nok... har på fornemmelsen det er filteret jeg skal gi skylden... det er noget mere tæt end det gamle så det er luften den er gal med... jeg må ned og aflevere filteret når forhandleren åbner og så må jeg købe et magen til det der sad på før smiley men tak

• #3   22. sep 2010 nej da du skal bare instille karburatoren efter det, jeg hader t hansen, og et filter skal holde i mange år..

men ja går som du vil,

• #4   22. sep 2010 jeg har gjort alt igår forsøgt alle indstillinger... jeg har lige sat et andet filter på og nu kører den igen perfekt smiley

Kommentér på:
ingen kræftet... hjælp

Annonce