377 visninger
|
Oprettet:
Pakning i hovedcylinder - NRG {{forumTopicSubject}}
Haløj folkens.
Jeg har lidt vrøvl med min forbremse. Den er umulig at lufte ud. Har haft en udlufter på. Den sutter massere af væske, men bremsen er blød som bæ og den bremser ikke. tænkte det måske kunne være o-ringen i hovedcylinder?
Har haft den skilt ad, men lige umiddelbart ser den ok ud.
Og da jeg smed stemplet ned i cylinderen igen var der modstand og den kunne faktisk bremse lidt. Men ville så lufte det sidste ud, men med samme resultat som da jeg startede.
Nogle der har en god idé? Den gør det samme med flere calibre der ellers virker.
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 240
Er der ik meget bremse væske i beholderen, dvs meget lav, uden at ha gjordt noget, er dine klodser meget slidte, fordi så skal den bruge mere væske for at presse klodserne ud imod skiven, fordi der ik er meget belægning på klodserne tilbage
Har du så haft skiftet klodser, og fyldt mere væske på igen, og den stadig ik bremser godt, så til og starte på, ville jeg smøre klodserne, varme dem til og prøve derefter om de bremser ordentligt..
Virker det stadig ik, og det overhovedet ik bremser ordentligt, vil jeg derefter gå til hovecylinderen til bremserne.. Jeg hører meget sjælendt om at det er hovedcylinderen der er gået eller den er i stykker, men vil aldrig ulukke muligheden
jul 2008
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 3 Svar: 4
jul 2008
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 3 Svar: 4
Pakning i hovedcylinder - NRG