{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Puch Maxi - Hakker, sprutter og skyder {{forumTopicSubject}}

Hej SG
Jeg har en Puch Maxi som jeg kører på arbejde på hver dag, har næsten lige sat nyt stempel i (ca. 200km. siden). Men så skulle jeg køre en tur på den idag. Ville den pludseligt ikke køre ordentlig, den hakker sprutter og skyder ud af udstødningen en gang imellem. Er der nogen der har nogle idéer til hvad der kan galt? Har prøvet at rense karburatoren og tændrøret, og har også skiftet tændrøret. Ingen af delene hjalp over hovedet. Så det må jo så være tændingen det er galt med? Men hvad kan der være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch Maxi - Hakker, sprutter og skyder
  • #1   29. aug 2010 instill platinerne

• #3   29. aug 2010 eller pakdåsen i tændingssiden , er den dårlig eller ligefrem hoppet ud kan det give de symptomer du beskriver

• #4   29. aug 2010 Benjamin K: Takker, har jeg dog prøvet. Nu vil den så slet ikke køre, så jeg vidst ikke helt kompetent til smiley Men der er jo ikke andet for end prøve sig frem.

PuchKongen .: Takker, det vil jeg lige undersøge..

* Luske *: Det må jeg nok hellere lige undersøge også så. Alle andre jeg har spurgt mener godt nok det er tændingen det er galt med, ligesom jeg også selv havde mistanke om. Synes også lyder mærkeligt hvis den pludseligt skulle blive utæt, det kommer vel normalt løbende eller hvad?

• #5   30. aug 2010 eh ja normalt gør det , men en 2-taktsmotor er ikke normal smiley

en enkelt misfire/fejltænding som følge af en begyndende slagge på tænrøret eller møg i karburatoren kan blæse en pakdåse ud af krumtapshuset

Kommentér på:
Puch Maxi - Hakker, sprutter og skyder

Annonce