{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.397 visninger | Oprettet:

Mathias F
Mathias F
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Puch Maxi k problemer. den vil 4-takt {{forumTopicSubject}}

Hej

Har lidt problemer med min puch maxi k. Den er helt standard

Den starter fint, og kører også de første 500m fint, men så begynder den på at "prutte". Jeg kan heller ikke give fuld gas, så går den ud.
Har set der var nogle huller i luftfilteret (var smeltet hul tæt ved motor) som jeg prøvede at tape til. Det hjalp lidt på hvordan den gik på toppen, men tilgengæld kan den knap nok komme op over bakker.

Jeg er vel ude i der skal indstilles, men hvordan? skal jeg bruge højre eller lavere dys? kan det være platinerne? ville det måse hjælpe at lave fler huller i luft filteret smiley ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch Maxi k problemer. den vil 4-takt
  • #1   7. aug 2010 hvorfor ikke købe et poverfilter eller sådan en polini filter blok (link fjernet)

• #2   7. aug 2010 den får for meget benzin..evt stil nålen helt i bund ellers skal der nok mindre dyse til..prøv evt at tage luftfilteret helt af..

• Mathias F
    Mathias F Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   8. aug 2010 Har prøvet at køre uden luftfilter - det kan den ikke, kun gå i tomgang. Så snart den får lidt gas går den ud (når der ikke er luft filter på)

Vil lige prøve at se om jeg kan finde ud af at indstille nålen, og evt. skifte dyse. Kommer lige til at gå et par dage før jeg har tid til det

Tak for svar

Kommentér på:
Puch Maxi k problemer. den vil 4-takt

Annonce