{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Max omdr. Uden nøgle og tændrørshætte. {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg var ude at køre i dag på min Indregistrerede Go-kart hvor den så lige pludselig gav FULD omdrejninger men ingen gas, jeg holdte ind til siden hvor jeg så tog nøglen ud.... Den kørte stadig for fuld omdrejninger, tænkte fuck hva sker der... jeg tog så tændrørs hætten af og den forsatte stadig i FULD omdrejninger, derefter slukkede jeg for benzin til førelsen og begyndte at skrue på tomgangsskruen, så gik den så heldigvis ud..

Jeg har så 3 spørgsmål...

1: Hvorfor blev den ved med at køre og tage FULD omdrejninger uden tændrørs hætte og nøgle? er det pga. tændrøret har været så varmt det bare har forsat med at give gas?

2: Idet jeg holdte ind til siden og den var slukket, kunne jeg se den havde tabt en del bagtøjs olie(tror jeg det var), hvorfor gjorde den det lige pludselig, er det pga. alle de omdrejninger at olien så bare er blevet presset ud eller er der røget en pakning pga. de høje omdrejninger og ingen gas?

3: Remmen var så sprunget fandt jeg ud af, men hvorfor stadig giver den fuld omdrejninger og tabte olie?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Max omdr. Uden nøgle og tændrørshætte.
Kommentér på:
Max omdr. Uden nøgle og tændrørshætte.

Annonce