{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

ciao ingen start {{forumTopicSubject}}

Har en ciao jeg har lavet op fra bunden og er nu færdig... da jeg så skulle tænde den skete intet... har fundet ud af den ikke gnister... har skiftet fødespole og kondensator... intet nyt... har så sat et andet tændrør i som er næsten nyt men kan ikk huske om det virker... har målt den tændspole der sidder på stellet med et multimeter stilt på ohm 20k og den viser ca 6,4 så den burde jo ikke fejle noget... nogen ide om hva der kan være galt??? håber på nogle goe råd drenge smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ciao ingen start
  • #1   6. jul 2010 Ved sku ikke hvilke ohm den tændrørshætte skal have. Tror du skal have fat i en 1 ohm tændrørshætte, den der sidder på nu er garanteret 5 ohms.

  • #2   6. jul 2010 fair nok... jeg har nemlig overvejet at skifte tændrørshætten og tændrøret... men hvis jeg tar hætten af tændledningen og sætter den mod metal og forsøger at starte slår den stadig ikk gnist...???

  • #3   6. jul 2010 Min gjorde det samme.
    Men jeg satte bare en bore maskine på, og tog tændrørshætten af, og gav den så fuld skrald i 30-40 sek, og så satte jeg tændrørshætte på igen, og løbe 3 meter med den, så gnistede den som sindsyg. Og det gør den stadig (:
    Det var som om den bare´lige skulle have max før den virkede. Det lyder mærkeligt, men det virkede ved mig smiley


  • #4   6. jul 2010 ja det lyder da godt nok underligt... du mener du tog koblingen af og satte boremaskinen på der??? det lyder da ikk som noget den har særlig godt af... men ku da være man sq prøve... men hva godt gør det helt præcist???

  • #5   6. jul 2010 ja nemlig. tag koblingen af.. Spænd to mætrikker mod hinanden på krumtappen, og så bare kør på med en bore maskine på den yderste møtrik.
    Nogle siger det er det værste man kan gøre ved en motor, andre siger det ikk gør en skid smiley .. jeg ved ikk helt hvad jeg skal tro. Men du skal self. være forsigtig, og så alligevel bare prøv at få fuld gas på.
    Det er vel noget med at den får max strøm da den jo får mange flere omdrejninger end når man løber/cykler på den.
    Men prøv dig frem (: . held og lykke.


  • #6   6. jul 2010 tja ku være jeg sq give det et forsøg... sad og tænkt over det og jeg tror ikk at motoren tar skade fordi at den kommer jo ikk op i så høje omdrejninger som når at den kører i topfart... så hvis den bare får benz så burde der ikk ske noget vel??? smiley

Kommentér på:
ciao ingen start

Annonce