{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fz 50 lednings diagram
  • #1   2. jul 2010 Søg på google Suzuki FZ50 ledningsdiagram .. Bum .. så kommer der et ...

(link fjernet)

Rul lidt ned på siden , Så ligger der et ..

• #2   2. jul 2010 hmm noget er fishy ved det diagram den cdi har jeg ikke på min fz, og kun 4 ledninger på min ind i svinghjul, nå men anyways, en fz har ikke de store fejl på de ting der, har du husket at dreje nøglen?, når tændingslås står på off er den sort/røde til tændspolen lagt til stel i tændingslåsen, ellers tag tændings låsen af, en anden ting kunne være dit tændrørs kabel eller hætte,

så er der dumme fejlen, at du ikke har samlet den sort/røde og den sort/hvide fra svinghjulet rigtigt, en sidste kan være hvis du har skadet din føde spole bag svinghjulet( den sorte spole) fordi du troede at du kunne holde svinghjulet ved at stikke en skruetrækker ind i hullerne,
    tændspolen kører for evigt, også fødespolen hvis man ikke smadrer den fysisk.

• #3   2. jul 2010 allan r

der kommer 4 ledninger fra stator

rød/hvid - rød/hvid

hvid/sort - sort/hvid

gul - gul

sort/rød - sort

• #4   2. jul 2010 noget er galt allerede der, ledningen skal have samme farve på anden side af stikket,
    den sort/røde er de vigtige i denne sammen hæng, den levere tændingen til tændspolen, og selfølgelig sort /hvid der er stel, hvis det ikke virker så prøv at finde noget ekstra ledning og forbind sort/rød til tændspolen og sort/hvid til stel( skruerne til tændspolen) så burde den gniste

når jeg skriver sort/hvid ener jeg det sådan at sort er ledningens farve og hvid er stregen.

• #5   2. jul 2010 nu har jeg sat sort/rød sammen med sort/rød

og den der hedder sort/hvid - er sat sammen med en hvor ledningen er hvis og striben er sort?

kan du ik tilføje mig på msn så kan du hjælpe mig der da jeg kan høre du har en del forstand på det min msn er lindgaard69@hotmail.com

• #6   2. jul 2010 lige meget har fået gnist der var en gul ledning der sad på tændspole så satte jeg en sort/rød på og så gnister den

• #7   2. jul 2010 nemlig en fz går ikke bare i stykker, det duer, bare en skam de ikk er hurtigere, men den sort/ hvid skal ikke samles med den hvid/ sort, kan du ikke finde den sort/hvid den skal på så sæt den stil stel på skruen ved tændspolen, nu ved jge jo ikke hvor samlet din fz er men tændingslåsen bruger også sort/hvid(stel) og sort/rød(tænding) dem sætten den sammen når den står på off

• #8   2. jul 2010 den gnister fint men kan ik få den til og slå igang den skyder og det er det

Kommentér på:
fz 50 lednings diagram

Annonce