{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Motor Problem. {{forumTopicSubject}}

Hej Scootergalleri.
Jeg har nu haft et motor problem på min sonic et lille måneds tid. Og kan virkelig ikke finde ud af hvad der er galt?
Jeg har polini evo udstødning og cylinderkit, Malossi multivar, delata clouts, ram, og ubegranset cdi. En random gearing fra et ukendt mærke, dog ikke std. doppler krumtap, Stage6 metal stus med sådan en kumti ting fra enden som kan skruges til kabu, Den laver varum.. 21 mm sport (blå) kabu fra R-setup, Og vis jeg husker rigtigt er det også en malossi membran.

med den opsætning tror jeg ikke den kan køre meget over de 20 km/t, Og efter hvad jeg har haft læst på dv, forum's osv skulle det ikke være optimalt.

Jeg har prøvet at skifte, simmerringe, 4 forskælige kaburator (3 brugte dell'orto og en HELT NY R-setup sport 21 mm) en std dog brugt cdi, Ledningsnet, Og sikkert også noget mere som jeg ikke lige kan komme på.
Uden held smiley

så har jeg tjekket gearing (fordi den var utæt :D) Kopling, vario, krumtap, tændning / tændrør / tændspole, Cylinder ser også rigtigt fornuftigt ud. Membran, Benzinslanger Luftfilter. Også uden held.

Har også prøvet at indstille den, med og uden luftfilter, ca 10 forskælige dyser, og ligemeget hvad jeg gøre, synds jeg ikke det har den store ændring.

Skal lige siges at den starter rigtig godt, også selvom den er kold.

Så har jeg prøvet en af mine venners R-setup sport, bluetop cylinder kit, samt hans tror det er en 45 udstødning uden blomb, eller hvordan det så staves (:
Der kunne den godt køre, og trække uden problemer og alt det fis, Men da jeg så smid mit evo cylinder kit og udstødning på, Så gider den virkelig ikke og køre mere end de 20 km/t Desværre

Så jeg håber virkelig at der er nogle af jer som har en ide til hvad det kunne være.
Kan udstødningen være for stor, ville da bare mene et den er lavet til det kit, Men kan godt være jeg tager fejl?

Mvh, Mads.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motor Problem.
Kommentér på:
Motor Problem.

Annonce