{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
307 visninger | Oprettet:

underligt fz50 problem {{forumTopicSubject}}

Hej scootergalleri.
I får lige hele historien, jeg købte en fz'er som virkede og jeg kørte så hjem på den, da den var meget rusten ville jeg sætte den i stand. Jeg fik den skilt af og ordnet den fuldstændig. Nu efter jeg har samlet den kan jeg ikke starte den, kun hvis jeg tager luftfilteret af og holder for karburatoren, når jeg så får den igang efter den har døet ud et par gange så giver den bare gas hele tiden, altså baghjulet begynder at køre stærkere og stærkere.

Det eneste jeg har rørt ved på motoren, er at jeg har haft topstykket af for at kigge til stemplet. Så har jeg haft karbuen af og renset den, og renset luftfilteret. Ellers har jeg ikke rørt ved motoren. andet end jeg har stillet lidt på karburatorens blanding og luft skrue.

Nogle der kan hjælpe, så på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  underligt fz50 problem
  • #1   20. jun 2010 skru tomgang ned, det er skruen med lige kærv. luft skruen er stjerne. der er nogen der bytter om på dem..
    den kan ikke starte med meget høj tomgangs indstilling, ( halv gas)
    den med at hoilde for karbu er god, den kan altid vække den men fz er en god maskine og kan ikke druknes feks, bare gassen ikke åben når den ska starte kold, bare choker, så skru den tomgang ned og tjek at gas kablet ikke er justeret for stramt så den holder spjældet oppe,

• #2   20. jun 2010 Okay tak det vil jeg prøve. Gaskablet er overhovedet ikke for stramt, smiley

Kommentér på:
underligt fz50 problem

Annonce