{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kickstarter skjold hot 50
  • #1   10. jun 2010 det sider et gummirør som den ånder igemmen så den ikke bliver for varm og smælter rem,der sider også en plade inde i varioskjoldet den skal være der elers køler den ikke ordenlig smiley

• #2   10. jun 2010 og hvor skal den slange gå hen ?

• #3   10. jun 2010 jo jo det er en ånderør den er der for at der ikke flyver sten ind men den skal kunne ånde,så ja du kan godt køre uden,men den plade der sider inde i varioskjold den er vigtig ellers bliver den for varm på vario og smælter rem,det er sket på min t rex 110ccm fordi tidliger ejer har undladt og sæt den plade på,der er jo en grund til at de sætter tingne på maskinen,men det ånderør er der for at der ikke kommer sand ind så vario bliver hurtiger slidt eller tandhjul ikke bliver slidte,og det med tandhjul er jo tybisk de ryger sig en tur på en pgo,der er så også andre ting der spiller ind der,så både og har jeg ret smiley

• #4   10. jun 2010 det var ikke blæsehjul jeg snakker om,men den jernplade der sider over tandhjulene,og er det rør stoppet smælter den rem også om det så er en 50 eller 110 eller 150 ccm .....

• #5   10. jun 2010 men der skal altså ikke sidde et filter eller noget der på ?

• #6   10. jun 2010 den sider med 5stk 5mm stjerneskruger,og jeg har rodet i pgo siden 1996 så jeg ved bestemt hvad jeg snakker om og i det hele har jeg rodet i knallert / scooter siden 1986 ...

Kommentér på:
Kickstarter skjold hot 50

Annonce