HJÆLP hvorfor går den ud {{forumTopicSubject}}
hej sg jeg har sådan en adly baboom, motoren har kun gået ca 1000km. jeg har haft menbranen af den og karbu har haft skilt karbu og menbran ad men spørg mig ikke hvorfor tror bare det var fordi jeg kede mig hehe. men jeg har aldrig selv haft motoren startete op før. det var en knallert jeg købte for de at den stellet var røv bollet efter et trafik uheld. jeg har så smidt motoren over på et andet stel og troende at jeg nu var køre klar. men når jeg har kørt ca 4 km med fuld gas så dykker den bare og går ud. det er langsomt den går ud og det lyder nærmest som om at den mister gnisten og bare bliver druknet fordi jeg holder gassen i bund. hvis jeg så hiver chokkeren helt ud og lader den falde tilbage til tomgang så kan den lige stå 5-7 sek og så går den ud. har prøvet at skifte tændrør og cdi da cdien var rimelig gammel og vammel.
mit spøgsmål til jer er så hvad kan der være galt?
TROR IKKE PÅ DET ER CYLINDEREN.
OG NÅ ja JEG KAN STARTE DEN EFTER BLOT 10 SEK OG SÅ KØRE CA 3KM DET ER LIGE MEGET OM JEG KØRER MED FULD GAS ELLER LIGGER MED LAVE OMDREJNINGER.
helst kun seriøse svar og ikke kommentarer om at jeg skal købe en ny knallert
jul 2003
Følger: 39 Følgere: 39 Scootere: 15 Emner: 19 Svar: 151
dec 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 3 Emner: 10 Svar: 89
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 21 Svar: 44
Nu virker det hele igen bedre end før
aug 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 6 Emner: 59 Svar: 602
det har den ikke på.
Andreas H
ja men det er et godt stykke tid siden har prøvet og justere frem og tilbage flere gange hjalp intet.
Michael p
det lyder næsten osse som om det kan være det. jeg vil lige prøve det af en gang.
men tak for svarene folkens
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 21 Svar: 44
aug 2008
aug 2008
luftskruen den var skruet alt for langt ud
kablerne hade næsten ingen forbindelse så den kunne godt smutte engang imellen.
og der var lidt dårlig benzin gennem løb i slangerne . så men efter alle de ting blev ordnet kan jeg køre konstant.
tak for hjælpen.
Stort SMIL
HJÆLP hvorfor går den ud