{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
289 visninger | Oprettet:

Sonic kører ikke optimalt :/ ! {{forumTopicSubject}}

Har en sonic der kører ca 60 km/t . Der sidder 45 cyllinder og hebo titan på den. 5 grams ruller og en "racer" variator fra thansen. Den har langsomt optræk til 40-45 men der fra tager den fat op til de 60 hvor den tager helt vildt mange omdrejning, hvilket jeg tvivler på er særlig sundt for den smiley .

Kan jeg få det til at køre bedre og evt mere ydelse?

Håber i vil hjælpe smiley tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sonic kører ikke optimalt :/ !
  • #1   1. mar 2010 tunger ruller og anden koblings fjeder + trimfjedre smiley kan løse dit problem tror jeg

• #2   1. mar 2010 Tak (:

• #3   1. mar 2010 Din scooter er standard og du monterer så et 70 ccm Polini Sport cylinderkit og en Tecnigas Next udstødning. Topfarten bliver en del højere og den trækker da også bedre, men mange oplever at optrækket ikke er lige så godt som før fra 0-50 km/t, til gengæld trækker scooteren rigtig godt når den når over 50 km/t eller hvis man kører ned at en bakke. Dette skyldes at rullerne i variatoren er for tunge og scooteren dermed starter i for højt et gear.
    For at opnå bedre optræk skal du her montere nogle ruller der er f.eks. 1 gram lettere end dem der sidder i. Er dette stadig ikke nok kan du prøve med nogen der er endnu lettere indtil du opnår den perfekte justering. ? skal det så ikke være lettere

Kommentér på:
Sonic kører ikke optimalt :/ !

Annonce