{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

gnist {{forumTopicSubject}}

hej sg

jeg er ved at samle min sonic efter renovering af motoren.

jeg har fået sat den på igen, og er nu ved at samle ledningerne

men jeg er stødt på et problem:

efter hvad jeg kan huske da jeg skilte den af, sad der en brun ledning på sådan et "stik ben" og en blå ledning med sådan et øje, på tændspolen.

men jeg har prøvet at tjekke om mit tændrør gnister, men det gør det ikke, men der hvor den blå ledning(den med øjet) sidder på skruen som holder tændspolen oppe under hjelmrummet, kommer der en gnist nogle gange.

hvad er der galt?

hvor kommer den der brune og den blå ledning fra?

mangler den en stelforbindelse?

sådan går det jo gerne når man lige hurtigt piller et par ledninger fra og ikke kan huske hvor de alle er fra;)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gnist
  • #1   20. feb 2010 prøv at chekke lednings diagrammet på den
    har ik forstand på soniv

• #2   20. feb 2010 er den tunet ? og hvad sidde har du sat den på ledning på bag tændspolen eller foran der hvor du skruer bolten på :)?

• #3   20. feb 2010 nej ikke specielt, men det har jo virket inden jeg tog motoren af og fik den malet og sådan.

der har jeg sat en blå ledning med sådan et øje på, og det er stel ledningen

jeg har fundet ud af, at hvis jeg sidder begge ledninger på tændspolen, og jeg så rør den med fingeren giver den lidt stød, men der giver ingen gnist i tændrøret?

er det fordi den får for lidt stel eller?

Kommentér på:
gnist

Annonce