{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

italkit kan kun køre uden stel {{forumTopicSubject}}

hey gutter.
jeg har et problem med min bane racer. jeg havde ikke fået spændt min tændspole godt nok . så den røg af og lå på stellet og gnistet. men nu den den kun gniste hvis den ikke rør noget stel . hvorfor det . ps det er en italkit

den kan godt køre så længe den ikke rør stel



Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  italkit kan kun køre uden stel
Kommentér på:
italkit kan kun køre uden stel

Annonce