{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
333 visninger | Oprettet:

Speedfight vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

Hej SG.

Jeg har en speedfight 2 som har kørt en god 5000 km og den er fra 2004.

Den har kørt rigtig godt med kun få problemer, (som ikke har været svære at ordne). Men nu er den pludselig gået helt død, og kan slet ikke få liv i den.

Det skete på vej hjem fra skole. Den startede i første huk på kickstarteren men da jeg var nået næsten hjem slukkede jeg den lige hurtigt for at snakke med nogen. Siden da kunne jeg ikke starte den. Jeg har haft hele luftfilteret af og har renset karburatoren meget forsigtigt og med benzin.

Den har fået ny tændspole(det skal lige siges at den startede med den nye tændspole) og jeg har tjekket om der er gnist i tændrøret (hvilket der umiddelbart er dog ikke super kraftigt, men det kan jo være mig der ikke er så god til at skabe ordenlig stel forbindelse).

Jeg har gået den grundigt igennem sammen med min far og vi er nået frem til at det må være noget elektrisk (tændingsfejl), evt cdi'en der er røget?

Forresten ville jeg også hører om det kan have noget med batteriet at gøre? Det er helt nyt, men det virker ikke som om det kan holde strøm længere. (vi ladede det op men det gav ikke rigtigt noget).

Jeg takker på forhånd smiley
PS: spørg hvis i er i tvivl om noget, kan godt være lidt forvirrende det jeg har skrevet :b


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedfight vil ikke starte
Kommentér på:
Speedfight vil ikke starte

Annonce