problem med bws gik lige pluselig ud.. {{forumTopicSubject}}
Hej sg.
tror jeg har fundet problemet og tror det er membran,men ville lige høre om jeg tager fejl.
Den kørte udmærket udover at den tog lidt for lidt omdrejninger.
Da jeg så havde kørt lidt tid og skulle stoppe fordi der var hajtænder for at tjekke om der kom biler, gav jeg her efter gas igen. Da jeg gjorde det tog den 6000rmp og gik så ned på 4000rmp og sagde en mærkelig lyd som jeg tror er fra cyllinderen da den enestempelring knækket.
Da jeg kom hjem var det første jeg tjekket var gnisten og det kommer der, der kommer også benzin.
Derefter tog jeg cyllinderen af og så den ene stempelring var knækket og der er kommer et lille hak i cyllinderen. Membran var utæt så tog den af og rette den op så godt jeg kunne så den holdte tæt og skiftet cyllinderen til en 70cc havde 50cc sport cyllinder på før men tror den er defekt nu med mindre det kan redes. udstødningen er en std og karburatoren er std med en 80 dyse.
Da jeg havde sat 70cc på og havde rettet membranen op prøvte jeg at starte den igen men den vil sku ikke den drypper fra karburatoren og den drukner lyder det som om.
så mit spørgsmål er om det er membranen eller er der andet jeg kan gøre ?
+ når jeg drejer den anden vej rundt på variatoren drejer elstarten med er det normalt?
Håber der nogle kloge hoveder som kan hjælpe mig (:
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Scootere: 1 Emner: 22 Svar: 55
nov 2007
Følger: 42 Følgere: 41 Scootere: 7 Emner: 34 Svar: 219
Når jeg træder rigtig hårdt giver den nogle gange et (skud) ud af udstødningen og det er vel for meget luft vil jeg tror ?:D
problem med bws gik lige pluselig ud..