{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

Pgo comet køre underligt ?? {{forumTopicSubject}}

hej sg

har en comet der køre sjovt, ved ikke om den skal have tungere eller letter ruller men jeg vil tro den skal bruge nogle lettere.

den er helt std. men dog med ubegrænset cdi og alle begrænsninger fjernet.

den trækker af h til dør fuldstændigt op af bakke den kan komme med 60 ud af lige vej også ned på 45 ligså snart den rammer bakken. ?? hvad skal jeg gøre for bedre træk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo comet køre underligt ??
  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 22
    #1   6. okt 2009 Har en piaggio nrg der gør præcis det samme. Pisse irriterende, jeg fik skiftet ruller til 6 gr. for ca. en måned siden, og den kørte fint de første 14 dage, men den er begyndt at trække ekstremt dårligt, og kommer kun op på mellem 45-50 mod ca. 58 for fjorten dage siden.....

  • #2   6. okt 2009 så du lagde tungere ruller i eller hvad ?

    og ja der er nemlig pisse ireterende


  • #3   6. okt 2009 lidt tungere ruller, og sæt en lidt større dyse i, det hjalp på min comet (: og den går de 80+ nu (:

  • #4   6. okt 2009 okay smiley lidt støre dyse er det bare et nr. støre ?

  • #5   12. okt 2009 ja eller 2,
    og hvis det ikke hjælper så sæt std cdi på igen, på comet , galaxy osv er det en ubegrænset fra std smiley


  • #6   12. okt 2009 Philip P

    Det med cdi tror jeg intet har at sige for den køre præcis ligså hurtig med den jeg købte som std smiley men tror måske jeg skifter til std igen...

    Og hvordan den går , nu forklar jeg det lige helt fra bunden af hvordan den går:

    Okay når den står på støtteben og jeg gir hurtig gas dør den og tar så gas.
    På vejen køre den med meget lave omdrejninger altid altså den trækker hele tiden aldrig op og ringe kun ned af bakke. Op af bakke altså vi snakker en god bakke går den fra 60-70 til 45 kmt og ved en lille bakke dør den ca 10 kmt..... så er spg støre mindre dyse ? lettere eller tungere ruller.
    svar hurtigst muligt så jeg kan få tingene hentet. Mange tak smiley


Kommentér på:
Pgo comet køre underligt ??

Annonce