{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.295 visninger | Oprettet:

Puch kan ikke komme op i fart:( {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Nu prøver jeg lige at spørge igen:

Min puch trækker røv dårligt. Jeg har kifte kobling 3 gange. Jeg har prøvet med den kobling der sad i da jeg købte puchen. Så har jeg slev købt en kobling hos scooter-dele.dk, og så har jeg en org. kobling i nu. Men den trækker stadigt virkelig dårligt. Af hvad jeg kan høre, har motoren det godt. Jeg har skiftet tempelringe, og renset cylinder samt topstykke. Jeg har prøvet med olie fra thansen, og noget fra scooter-dele.dk. Når baghjulet ikke er på jorden ( altså oppe i luften)kan motoren godt kørehelt op i omdrejninger, og dækket fiser ruindt. Når jeg giver gas, så går den også op i omdrejninger. Hvis jeg sætter dækket ned på jorden igen, og giver gas, sker derikke noget. His jeg kun holder puchen i gashåndtaget, og giver gas, kører den slet ikke. Altså den kan ikke trække sig selv:( Når jeg giver gas mens den holderpå jorden: Hvis jeg giver lidt gas, går den op i omdrejninger, og dér trækker den bedst. Der giver kæden et "spjæt"/ bliver strammet ud. Hvis jeg giver mere gas, dykker den i omdrejninger, og trækker slet ikke:( Hvis jeg vil køre på den, skal jeg sætte mig op på den, give lidt gas, der hvor kæden bliver lidt stram, og sætte meget fra med fødderne. Altså løbe den igang, og så kan den lige så stille køre af sige selv, og den ender på ca. 30 km/t.

Hvad kan være galt??

Takker meget på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch kan ikke komme op i fart:(
Kommentér på:
Puch kan ikke komme op i fart:(

Annonce