{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Italkit på nrg. Skyder? {{forumTopicSubject}}

Hey ..

Har lige indstillet min italkit og når jeg prøver at starte den så sker der ikke en skid.. Jeg kan stå og jogge 20 gange og pludselig kommer der et ordenlidt pust ud af udstødningen og sådan bliver den ved..

Det betyder vel den ikke er indstillet korrekt?

Der er en 2½ kvardratskabel mellem motor og stel.

Tændrøret gnister, men er helt vådt af benzin.

Hva kan det være?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Italkit på nrg. Skyder?
Kommentér på:
Italkit på nrg. Skyder?

Annonce