{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
355 visninger | Oprettet:

Italkit Ac?? {{forumTopicSubject}}

Har lige set at på kgi skriver de at deres Italkit kun er til Ac maskiner, men så tænkte jeg på er der bare noget fis eller er dem på speedline og kgi de samme, og man kan sagtens bruge den fra speedline til ac?
Selvom de ikke skriver det inde på speedline?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Italkit Ac??
Kommentér på:
Italkit Ac??

Annonce