{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Ny Forlygte på Aprilia SR50 Ditech {{forumTopicSubject}}

Har overvejet mig at anskaffe mig sådan en ny forlygte med angel eyes osv ses her:
http://www.kgi.dk/product-5574-1475.php

Men har nu overvejet hvordan de kan lave det så billigt.. er det noget lort... og lyser ringene hele tiden eller hvordan.. Så når man ikke langt før betjentene napper en...
- Er Ny SR50 bruger herinde.. Har bare længe tænkt hvorfor der ikke er bedre lys på sådan en ditech.. det lidt underlig man ikke kan blænde op.. men så må man bare løfte lyset noget jo.. men nogen der har prøvet andre lygter og ved om det er noget lort eller hvordan..

Hilsen
Peter / Quakermire

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Forlygte på Aprilia SR50 Ditech
  • #1   26. mar 2009 ja ringene lyser hele tiden efter hvad jeg kan læse og forstå på hvad angel eyes er, ang. prisen er det måske fordi hele fronten er noget plastik, og det ikke er "rigtige angel eyes."
    Det skal nok holde men spørgsmålet er så om de lyser ordenligt, jeg har ikke selv prøvet eller set dem på en scooter får så det er ikke noget jeg kan fortælle dig noget om.

Men når det er så lidt så køb dem da og prøv dem, du har 14 dags retur ret, så hvis du ikke kan lide kvaliteten eller har ridset dem på nogen måder så sender du dem bare tilbage..

• #2   26. mar 2009 Det rigtig nok smiley

• #3   26. mar 2009 Det er jo småpenge hvis det er noget som er noget værd aligevel =)
    Men de skal jo aligevel ikke holde til man hamre dem en med en hammer eller køre ind i en væg.. Go for it!

• #4   26. mar 2009 Vil ikk sige det er billigt, det er vel meget formalt.. Bcd stalker forlygte koster også kun omkring 2-300kr. smiley så længe det ikke er en stor konsol som på jog R (der så også lige koster 1,2kg) osv. er priserne ofte ikke så høje smiley men ja angel eyes plejer er lyse konstant smiley det er også fedest smiley men du kan vel ordne noget med en kontakt hvis det skulle være smiley
    men tror de ville se mega fede ud på din sr50 smiley

Kommentér på:
Ny Forlygte på Aprilia SR50 Ditech

Annonce