Puch Maxi "P" styling {{forumTopicSubject}}
Hej SG.
Jeg har lige fået anskaffet mig en gammel Puch Maxi med pedaler :). Da den er godt brugt, og da det meste af chromet er forholdsvis ved at svinde væk, har jeg gået og tænkt på at gejle den lidt op.
Da begge mine skjolde er delvist knækket har jeg fundet disse: (link fjernet) , men da skidtet ligger i Nederlandez, er jeg ikke specielt tryg ved at købe med kort.. Er der nogle der har erfaring med at købe i denne fine butik?
Anyways, (som man nu på fint englesk siger), så har min forgaffel/støddæmper (??), det nu heller ikke for godt. Har fået mig fortalt at EBR, (link fjernet) , skulle være noget?
Sidste spørgsmål, mit gashåndtag er heller ikke ti potter pis værd, kan man tage hvilket som helst håndtag, fra hvilken som helst scooter/knallert, og smide det på en Maxi Puch? Eller skal man have et specielt et fra Tsvansen til 70 kr? For det ser nemlig ikke ud af så specielt meget.
Jeg undskylder de mange spørgsmål, men da dette er min første knallert, er jeg lidt dum på sådan noget her...
Så hvis en af de mange Puch Maxi ejere her på scootergalleri kunne hjælpe mig, ville jeg være jer evigt taknemmelige.
På forhånd tak.
Mvh.
Tramp^
okt 2007
Følger: 39 Følgere: 40 Scootere: 4 Emner: 130 Svar: 1.756
okt 2007
Følger: 39 Følgere: 40 Scootere: 4 Emner: 130 Svar: 1.756
maj 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 14 Scootere: 1 Emner: 50 Svar: 672
dec 2007