{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
339 visninger | Oprettet:

hjælp med lakfjerner {{forumTopicSubject}}

hey sg

skal have lakken af min maxi og har besluttet at bruge lakfjerner til at fjerne det med

men er kommet i tvivl om man skal slibe stellet efter det for at få en ru overflade som grunderen kan binde på eller om man bare kan rense den ordenligt af og så give den grunder og lak


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp med lakfjerner
Kommentér på:
hjælp med lakfjerner

Annonce