{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Kompresser horn fra Thansen montering {{forumTopicSubject}}

Nogle der har en guide til hvordan man kobler det til? Der er jo + og - på den kompresser men der er jo også den lille firkantet der følger med ?

Eller nogle der kan forklare hvordan det skal kobles sammen ? Det er det fra thansen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kompresser horn fra Thansen montering
  • #1   19. dec 2007 hmm jeg har haft et kompresser horn på min og der var ikke det der "Klods" på smiley men ved ikke om den skal være der.

• #2   19. dec 2007 Okay jamen der fulgte godt nok sådan en sort firkant med hvor man kunne koble 4 ledninger til ..

• #3   19. dec 2007 der følger et diagram med til den... og mener den sorte klods er et relæ som slår fra inden den skader din scooter... vi satte den på min fætters scooter uden det relæ, og vi smadrede sikringen og ødelage noget a ledningenettet...

• #4   19. dec 2007 Det du kalder for en klods er et relæ. Det SKAL du bruge for ikke at overbelaste dine originale ledninger til standard hornet og "hornkontakten".
    Mit forslag til montering er som følger.
    1. Fra minuspolen på det nye horn trækker du en solid ledning til stel.
    2. Fra hornets pluspol trækker du en ledning til ben 87 på relæet.
    3. De ledninger der sidder på dit origale horn skal på relæet. Plusledningen skal på ben 86. Minusledningen skal på ben 85.
    4. Fra dit batteri's pluspol trækker du en ledning til relæets ben 30. PÅ DENNE LEDNING BØR DU MONTERE EN SIKRING.

God arbejdslyst....

• #5   19. dec 2007 Kan du se nogen opgivelser på kompresserhornet om hvor mange watt det tar??

Kommentér på:
Kompresser horn fra Thansen montering

Annonce