169 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "metallic hvid eller"
Hvid eller MEtallic røde fælger,,
jaa overskriften taler , men lidt mer info , mine andre skjolde er metallic røde undtagen inderksjoldene de er hivde se billeder i profil , men kan ikke bestemme mig og fælgerne skal være Metallic rø...
jaa overskriften taler , men lidt mer info , mine andre skjolde er metallic røde undtagen inderksjoldene de er hivde se billeder i profil , men kan ikke bestemme mig og fælgerne skal være Metallic rø...
Skrevet af: Champen! * - 22. dec 2006
. Metallic blå & Hvid.
- Links til nogle scooter der er Metallic blå og hvid 8D - Giver høj for links ;) og kan man ikke købe hvide inderskjolde ? altså de skal selv males eller autolakeres?
- Links til nogle scooter der er Metallic blå og hvid 8D - Giver høj for links ;) og kan man ikke købe hvide inderskjolde ? altså de skal selv males eller autolakeres?
Skrevet af: Nicolai J . - 18. feb 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
nov 2006
Følger: 86 Følgere: 86 Scootere: 11 Emner: 859 Svar: 2.289
feb 2007
Følger: 67 Følgere: 65 Scootere: 4 Emner: 21 Svar: 119
.. Hvis den skulle hvid skulle man have beholdt std skjoldene hvis man havde dem i hvid (; . Der er nemlig perlemor i .
metallic hvid eller sort?