166 visninger
|
Oprettet:
Højttalere til scooteranlæg? {{forumTopicSubject}}
Hejsa , jeg skal til at makke i anlæg til min tmp baboon , men jeg har ikke rigtigt nogen ide om hvad for nogle højttalere jeg skal smide i ...
Jeg er villig til at gi en 3 4 500 kr ..
Smid lige nogle links til nogle højttalere der rykker
På forhånd tak
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 50 Scootere: 3 Emner: 812 Svar: 2.477
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 50 Scootere: 3 Emner: 812 Svar: 2.477
aug 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 2 Emner: 81 Svar: 215
Har faktisk lige et spørgsmål, havde et par gamle højtalere og med dem kunne jeg spille ca 1-2 timer med (ikke når der skrues helt op), men efter jeg har skiftet højtalere til de Xzound der, kan jeg kun spille ca 15 min, men den ene udgang er også gået i stykker, så har sat de to ledninger fra den ødelagte udgang over til den anden højtalers udgang, så dvs jeg køre mono, kan det være derfor jeg ikke kan spille længere ? eller tager de nye højtalere bare så meget mere strøm ?
aug 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 2 Emner: 81 Svar: 215
Har faktisk lige et spørgsmål, havde et par gamle højtalere og med dem kunne jeg spille ca 1-2 timer med (ikke når der skrues helt op), men efter jeg har skiftet højtalere til de Xsound der, kan jeg kun spille ca 15 min, men den ene udgang er også gået i stykker på forstærkeren, så har sat de to ledninger fra den ødelagte udgang over til den anden højtalers udgang, så dvs jeg køre mono, kan det være derfor jeg ikke kan spille længere ? eller tager de nye højtalere bare så meget mere strøm ?
maj 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 2 Emner: 37 Svar: 107
dec 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 5
Højttalere til scooteranlæg?