{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Bj C
Bj C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

DIODER OG NEON PÅ PUCH!! {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved hvordan man kan fikse at sætte dioder og neonlys på en Puch Maxi?? Kan man nøjes med at sætte et 12v tændingsanlæg, eller laver dte osse vekselspænding ligesom standard' tændingen??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DIODER OG NEON PÅ PUCH!!
  • #1   19. sep 2003 Man kunne vel montere en ensarter? Men skriv til mig hvis du finder ud af noget!

• #2   21. sep 2003 Mener ikke en ensarter er nødvendig til neon og dioder

• #3   25. sep 2003 Ved ikke hvordan de skal monteres men de kan købes billigt på www.jk-dioder.dk

• #4   25. sep 2003 De dioder er da ikke 33 kr værd. Køb fra Dioder.dk Billigere og bedre.

• #5   25. sep 2003 Bemærk at de fleste dioder på www.jk-dioder.dk er kraftigere end på den anden side.
    Dertil er det dem som er lavet til at være udenfor, og der kan opnås stor rabat, helt ned til 28kr pr. diode, hvor hvor den billigste på den anden side koster 32,5kr...
    og så vil jeg gerne vide hvad der er bedre...?

• #6   25. sep 2003 XLazerleds er vores nyeste diode-serie. Grunden til de hedder (XL)azer er pga af den meget kraftige lysstyrke og har samtidig en meget stor spredningsvinkel. Vores XlaZerleds spreder lyset med 30 - 34 grader og lyser fra 3.000 - 11.000 mcd. Så her får konkurrenterne svært ved at følge med: Samme lysstyrke, dobbelt så stor vinkel og det til lav pris !! Taget fra www.Dioder.Dk

Deres dioder er MEGET kraftigere end nogen andre jeg har set indtil nu. Men derved afviser jeg ikke at www.jk-dioder.dk ikke sælger kvalitet. Jeg har bare ingen beviser på det endnu.

• Bj C
    Bj C Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   29. sep 2003 Tak for de mange henvendelser!!

Jeg har kigget lidt hist og her, og har fundet ud af at jeg nok køber dioderne hos dioder.dk. Det blandt andet grundet den gode kundeservice, og så ved jeg det kvalitet derfra, samt den gode kundeservice. Elelrs tak for de mange svar/indlæg. I skal være velkomne til at kigge når jeg ligger nogle billeder ud af raceren ;o)

Kommentér på:
DIODER OG NEON PÅ PUCH!!

Annonce