{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Horn til en Puch Grandprix..
  • #1   20. jun 2004 Hmm Jaa Okay.. Det ville jeg også gerne have.. Men jeg vil bare have et horn på.. Det jeg fik med virker nemlig ikke! =S

  • #2   20. jun 2004 Det er et ulovlig horn ja. du kan putte alle former for horn på bare de tager 6v eller mindre

  • #3   20. jun 2004 Hmm.. Men det horn jeg fik med.. Der står der 12 V.. Så det er derfor det ikke virker måske?

  • #4   20. jun 2004 nicholas I --> Neej.. Det undre mig også lidt.. Men der står kun det er til Puch Monza.. Og vil jo ikke rigtigt købe noget hvis det ikke passer

  • #5   20. jun 2004 Hmm OkaY .. Prøver bare at købe det så .. Men mange tak for hjælpen så! smiley

  • #6   20. jun 2004 Hov.. Glemte lige at spørge om noget.. Nu er jeg jo en nybegynder med knallertere! =S

    Hvad er Jævnstrøm og Vekselstrøm? Er det ligemeget hvilken en jeg køber eller? =S


  • #7   20. jun 2004 hmm okay.. Tror også den køre på 6 V.. For den kan ikke lide mine 12 V pære.. Så det er nok 6 V.. Men forstår ikke så meget af det der med Vekselstrøm og Jævnstrøm!=S

  • #8   20. jun 2004 Der står på hornet det er et 12 V.. Men den er blevet samlet af en af mine fars venner.. Og han er sådan en gammel en.. det er et 6V batteri.. og ham der der har samlet den.. Har puttet 12 V pære i .. Så lyset er ikke kraftig eller man kan næsten ikke se det.. Så han har fundet et forkert horn og nogle forkerte pære..Men det der horn er også rusten og sådan..Så man kan ikke se det .. =/

  • #9   14. maj 2013 Alle Puch-knallerter køre med 6 volt el-system, så derfor skal du sikre dig at hornet, pærer og andre forbruger er til 6 volt, ellers virker det ikke. Det er heller ikke lige meget om hornet er til vekselstrøm eller jævnstrøm.
    1. Skal hornet monteres over et batteri, skal hornet være til jævnstrøm
    2. Skal hornet monteres direkte på lysspolen, skal være til vekselstrøm


Kommentér på:
Horn til en Puch Grandprix..

Annonce