115 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Corsa Stempel"
corsa stempel
hej har et corsa cylinder til at ligge men jeg har intet stempel til det, så jeg ville høre om jeg bare kunne købe et random 47mm stempel til den ?
hej har et corsa cylinder til at ligge men jeg har intet stempel til det, så jeg ville høre om jeg bare kunne købe et random 47mm stempel til den ?
Skrevet af: mads r - 12. mar 2010
Stempel ? :/ (Corsa)
Hello da :P Jeg har lige fået et Zip projekt på benene, og er kommet til at pille det gamle stempel af ?? :/ Der sidder jo den der "stang" i hullet, når man har pillet låseringene af, hvordan får ...
Hello da :P Jeg har lige fået et Zip projekt på benene, og er kommet til at pille det gamle stempel af ?? :/ Der sidder jo den der "stang" i hullet, når man har pillet låseringene af, hvordan får ...
Skrevet af: Fyllgraf ! - 14. sep 2006
CORSA stempel
Hvor kan man købe nye corsa stempler.... Har tabt mit,stort hak i kanten...pis..
Hvor kan man købe nye corsa stempler.... Har tabt mit,stort hak i kanten...pis..
Skrevet af: morten h - 15. mar 2006
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af to lamper 700 kr.
- opvaskemaskine montering 700 kr.
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
mar 2005
Følger: 49 Følgere: 49 Scootere: 3 Emner: 357 Svar: 2.226
Undskyld
Corsa Stempel