{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
224 visninger | Oprettet:

Rasmus  J
Rasmus J
Følgere: 65 Emner: 25 Svar: 23

Rensning af aluminium {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står til at skulle have min pgo motor op på det store bord og give den en ordenlig rensning har gjort før men gik i længe før det lignede noget jøl.
Har set flere videoer hvor folk pensler noget på blokken og puff så bliver blokken helt skindene og ren og kan ikke finde ud af hvad det hedder eller hvor man skal lede efter det henne. Og er der en måde at beholde blokken så ren som mulig med noget beskyttelse lag man kan sprøjte på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rensning af aluminium
  • #1   14. jul 2024 det er ikke puff det er mange mange mange timer hvis du vil have den skindene

ellers søg aquanife og find en tæt på dig

• Rasmus  J
    Rasmus J Tilmeldt:
    jun 2022

#2   14. jul 2024 Tænkte ik sådan at det skulle vandpoleres har bare set nogen videoer hvor folk bruger en børste til at børste noget skum på i kickstartersiden og lade det sidde og så bliver det relativt pænt og rent

• #3   14. jul 2024 du sagde skindene

• Rasmus  J
    Rasmus J Tilmeldt:
    jun 2022

#4   14. jul 2024 det var nok det forkerte ordvalgt jeg havde brugt der kan jeg se men mente bare rent så alt skidt var væk i alle steder man kan komme til imens krumtap stadig sidder på og selve blok halvdelene stadig er sammen

• #5   14. jul 2024 på med cylinder og topstykke og studs og luk hullet til karburator med en klud så sprøjt den ind i motor rens lad det arbejde også giv den en tur med en stålbørste og til sidst spul den med højtryksrenser det kan være den skal have et par gange

Kommentér på:
Rensning af aluminium

Annonce