270 visninger
|
Oprettet:
Headset til hjelm {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har noget erfaring med et godt headset til hjelm?
Må gerne være rimelig billigt
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
De gør to-tre ting på een gang. Dæmper lyden udefra. Spiller musik og taler i tlf. Og så gør de lyden bedre fordi de dæmper støjen samtidig...
Det ska dog være lav-profil earbuds hvis der ska være plads til dem under hjelmen uden de blir mast ind i øret og man får ondt i øregangen.
Lavprofil vil sige de ikke stikker ud af øret mere end højst en tre fire millimeter.
Og det er lidt tricky at få hjelm af og på uden de bliver hevet ud af øregangen.. bruger selv en tynd hjelmhue så hjelmen glider lettere af og på, og så hjelmen ikke bliver beskidt af håret og ansigtet så hurtigt... plus det gør det meget nemmere at få hjelm af og på med earbuds i.
Har haft seriøst dårlige earbuds. Lorte lyd for at sige det rent ud. Trådløs kan også være skrald så der er radiostøj i speakeren ved lav volume f.eks.
Jeg bruger nogen nu jeg fik med til min sidste tlf.
Overraskende gode. Når man tænker på de ikke ka købes løst.
Ved næsten intet om hjelm speaker markedet, da jeg aldrig har haft det i en hjelm selv. Men hvis du synes earbud løsningen lyder som et tiltalende alternativ så ka jeg måske hjælpe med mere end bare at anbefale plus og minus ved den løsning istedet for at smide højtalere i hjelmen
jun 2019
Følger: 13 Følgere: 783 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.518
jun 2023
Følger: 8 Følgere: 263 Emner: 47 Svar: 961
Så jeg ville købe et par in ear , earbuds og så en balaclava så de ik ryger ud når du tager hjelm af og på
Men vil du have et rigtigt headset som er god kvalitet Så skal du købe et fra Cardo mærket
skal du ha noget billigt så er der en masse forskellige her til ik ret meget hvis du er ny bruger ihvertfald , men om kvaliteten bare er ok kan jeg ik sige dig
https://a.aliexpress.com/_EwPyB8p
feb 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Scootere: 11 Emner: 58 Svar: 574
Headset til hjelm