299 visninger
|
Oprettet:
Yamaha Aerox frontskjold {{forumTopicSubject}}
Vallentino Rossi ( 46 )
Håber du gider læse dette igennem.
Spørgsmålet omhandler en stickers på den ene side af Aerox frontskjoldet det er Tallet som Veallentino Rosse bruger “ 46 “ den sidder på nogen af Yamaha Aerox modeller og kan ikke finde ud af hvor stort den er ca fordi jeg søger nemlig efter en stickers i samme stil som skal sætte samme sted bare i Orange til mit Aerox projekt.
Frontskjoldet kan ses Som det sidste billede i dette linkt
https://www.scootergalleri.dk/fotoalbum/stylingprojekter/130569-_klargoering_af_aerox_skjolde__alt_er_lavet_med_spraymaling_
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Du ka lægge billdet herind og sp ka vi se det uden andre end dig selv ska vruge tid på at bladre 60 billeder igennem.
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 190 Scootere: 1 Emner: 84 Svar: 1.641
sep 2003
Måske hvis jeg slår desktop mode til.
Yes det virkede.
Jeg poster billedet herunder så alle nemt kan se det hvis andre også er på mobilen.
Lidt af en manglende feature at man ikke kan det på mobil versionen af sg. Det ku administratorerne godt tage og tilføje. Det er jo et galleri, så hvis billed bladrings funktionerne er mangelfulde er det lidt synd.
jul 2011
Nok om det
Ved du hvor jeg evt skal kikke henne på nettet for at få den oplysning om hvor stor den stickers normal er så skal sætte på skjoldet oppe i højreside
sep 2003
Derefter måle på mit skjold og få et rimelig præcist estimat af hvad størrelse den 46 sticker skal være.
Om du så kan finde en 46 sticker i den størrelse du finder frem til, eller bare næsten, tør jeg ikke gætte på.
Men jeg har selv bestilt 46 dekaler fra ebay til min blå/hvide nrg power fordi jeg ville style den som en movistar yamaha motogp cykel
Og ka huske det var nogen forskellige størrelser at vælge imellem.
Alternativt ka man helt sikkert få dem printet på bestilling i de ønskede mål
sep 2003
Tmx graphics og hyenamx ved jeg man kan bestille custom dekaler fra.
Man kan sågar tegne sine egne og sende dem en fil og så printer de dem i den kvalitet man ønsker. Men det er nok lidt voldsomt at bestille fra italien eller portugal.
En dansk skiltemaler, som de hedder, kan gøre det samme.
Har selv været i praktik i mine unge dage hos en skiltemaler og vi lavede custom wraps til biler bl.a.
Fik selv lavet nogen dekaler til min egen honda innova kopi bl.a.
Jeg bestilte selv mine 46 stickers fra ebay.
De er super kvalitet dem jeg fandt. Ka ikke huske hva land de kom fra men det var ikke billigt!
jul 2011
Det sku det som er skide træls hvis man virkelig forsøger at gøre det efter bogen så ens arbejde bliver så godt som muligt , så glemmer man alligevel noget …. He he …..
Yamaha Aerox frontskjold