{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
341 visninger | Oprettet:

mikkel L
mikkel L
Emner: 4 Svar: 3

Malle/skift farve {{forumTopicSubject}}

Godav derude, jeg har en hot 50, og tænker at den skal have nye farver ( sort og blå) skal jeg købe 2 nye skjoldsæt, eller skal jeg malle dem? Og hvad skal jeg malle den med? Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Malle/skift farve
  • #1   10. okt 2023 det er op tid dig om du vil købe ny skjolde jeg ville male dem du har hvis de ikke er smadret

jeg ville bruge motip grunder farve og klar lak og gerne 2 3 lag klar lak

• #2   10. okt 2023 Hvad for noget slibe Papir Skal skal man bruge til skjolde? Står nemlig selv og vil have malet mine

• #3   10. okt 2023 400 til at starte med. Så 800. Gerne vådslibepapir. Husk og rense skjolde for vand og skidt mellem slibning og maling

• #4   10. okt 2023 kan man ik lige så godt tage det til en professionel så det vil jo allerede blive mindst 7-900kr for at lave det selv det kan da ik blive meget mere hos en professionel så

• #5   10. okt 2023 Jeg har fået tilbud på 4-5k hos en autolakør. Og det var bare for en helt almindelig sort

• #6   10. okt 2023 Jaer ok kan godt se det meget bedre kan betale sig at gøre det selv smiley

• #7   15. okt 2023 Så 400 og så 800 Og så bare 1-2 lag Maling? og ka jeg bare nøjes med Metallic Sort eller skal jeg have klar lak og grunder?

har nemlig nogen forskellige farve skjolde har røde og sorte lige nu men vil gerne have mallet alle sammen sorte men dem der er sorte behøver jeg vel ik grunder på dem? Det vel kun på de røde?

• #8   15. okt 2023 hvis de er forskellige farver så skal de grundes og jeg ville bruge klarlak

• #9   15. okt 2023 Altid brug grunder. Tag en farve der passer til det sidste farve. Fx skal de være sorte, så tag sort grunder. Skal de være lyseblå, så tag grå. Maling skal den have 2-3 tynde lag minimum. Så klarlak hvis den skal holde længe

• #10   15. okt 2023 hvor mange Dåser cirka skal jeg så have af de forskellige der hvis jeg skal male
    2 side skjolde
    bundskjold
    Front skjold
    2 små bag skjolde
    Inderskjold
    Alt sammen skal bare males sort

• #11   15. okt 2023 Jeg skulle male hele min hot til metallic lilla. Brugte en grunder, 4 maling og 2 lak. Skal dog siges at malingen ikke var helt nok og malingen er tynd nogle stedet, så 5 dåser er nok anbefaldet.

(Brugte de store motip dåser til grunder og lak. Dem med 25% ekstra)

• #12   15. okt 2023 puha det bliver en dyr omgang (1500-2000kr) der ik så meget at gøre da man ik kan få nye skjolde til Typhoon/storm så må bare igang Tak for det smiley

• #13   15. okt 2023 Jeg gav 600 for det hele inklusiv fragt. Brugte motip til det

• #14   15. okt 2023 ved ik lige hvorfor men min hjerne huskede det som om de dåser kostede 300pr styk de koster self kun 130 så bliver nok nogen 7-900kr

• #15   15. okt 2023 Købte dem for ca 60kr stykket. Fra en side der hedder noget med billigbilpleje.dk

• #16   15. okt 2023 Kommer jeg da 100% ogs til så får jo næsten 2 for samme pris iforhold til hvor jeg plejer at købe henne Tak for det Vlad smiley

• #18   15. okt 2023 Tænker du det her er fint?

ved ik om jeg har taget den rigtige maling? Den nederst på listen? skal have Metallic sort syntes bare ik jeg kunne finde en der hed det

Nu ved jeg ik hvor mange skjolde du havde malet nævnte hvor mange skjolde jeg skulle male længere oppe det mere om du tror det er nok?
    (syntes aligevel det billigt nok 520kr så nok nogen 60kr i fragt)

profilbillede
  • #19   15. okt 2023 Det maling du har fundet er bare sort. Ikke metallic(altså uden det der glimmer effekt). Ellers burde det være fint. Når du maler med sort oven på sort primer tror jeg ikke du har brug for lige så mange lag som jeg skulle. Jeg malede lilla oven på grå. Men er der overskud har du også til næste gang.

Om det er nok maling til din opgave, der melder jeg pas. Jeg malede alle farvet skjolde på min hot og kickstarterskjoldet.

• #20   16. okt 2023 Må bare få købt den sorte maling et andet sted så, så skyder jeg på at resten af det er nok hellere en sjat for meget end for lidt

• #21   16. okt 2023 Heller for meget end for lidt

Kommentér på:
Malle/skift farve

Annonce