{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
116 visninger | Oprettet:

Marcus A
Marcus A
Følger: 12 Emner: 6 Svar: 10

Passer gilera runner fælge direkte på stalker med skivebremser {{forumTopicSubject}}

Hej SG

Er der nogen der ved om gilera runner fælge passer direkte over på stalker med skivebremse både for OG bag. Eller skal man til at tilpasse noget som helst?

Kommentarer på:  Passer gilera runner fælge direkte på stalker med skivebremser
  • #1   13. mar Er Stalker nogensinde lavet med skivebremse i bag? Har jeg aldrig set, medmindre der er brevet skiftet motor, men de kan da ha fløjet under radaren her i alle de år, de udelukker jeg ikke.

• Marcus A
    Marcus A Tilmeldt:
    aug 2022

#2   13. mar Men ved du om de vil passe på foran på normal stalker gaffel? Ogs bagpå

• #3   13. mar Om de passer direkte foran skal jeg ikke kunne sige, men de kan ihvertfald komme til det.

Bagpå... Jae... Du står med en tromlebremse og vil sætte en følg på til skivebremse, det er sgu en støre operation.. Nemmeste er, som alle andre gør, simpelthen at skifte motor til en med skive i bag.

• Marcus A
    Marcus A Tilmeldt:
    aug 2022

#4   13. mar Nope, jeg har skivebremse bagpå. Men jeg er i tvivl om de overhovedet passer på foran, fordi jeg gider ikke til at skifte forgaffel

• #5   13. mar Kan ikke huske om det passer med kaliber, men det kan jo laves.

Så du har skive i bag nu?

Jeg forstår simpelthen ikke din tekst så... Spørger du om en Runner fælg med skive, passer på en blok med skive??? Hvis din blok er med skive, så er det jo fra en Runner højest sandsynligt, det er ihvertfald normalen at gøre, så ja, din bagfælg burde gerne passe på..

• Marcus A
    Marcus A Tilmeldt:
    aug 2022

#6   13. mar Ja jeg har skivebremser i bag, og vil bare være sikker på at de passer inden jeg køber runner fælge. Men så er der vel bare lige spørgsmålet om at de passer på forgaflen på stalker. Men tak for svar ift. baghjulet

• Marcus A
    Marcus A Tilmeldt:
    aug 2022

#7   13. mar Det ser sådan her ud

profilbillede
Kommentér på:
Passer gilera runner fælge direkte på stalker med skivebremser

Annonce