873 visninger
|
Oprettet:
Skjolde {{forumTopicSubject}}
Hej er her noge. Som ved hvor man kan få et komplet set skjolde til CPI Oliver City fra 2005? Eller om der er andre mærker som passer lige over på?
Læste om en der havde en anden cpi hvor skjoldene fra en hot 50 passede over på.
Hilsen en far som prøver at skaffe knægten en billig knallert...
apr 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
apr 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
sep 2003
Følger: 20 Følgere: 668 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.868
Men må give tommy ret i det er en minusforretning.
Personlig havde jeg stripset nogen tilfældige skjolde fast, så det ser nogenlunde ud, og så ellers kørt til den gåe i udu (burde ikke tage ret længe) og så solgt den med et større tab som defekt, for så at købe noget der er mere ... ....bare mere
Jeg har selv haft en del billige brugte knallerter mellem hænderne, og det er 9/10 gange noget lort at købe en der ikke er som den skal være.
Du kan sikkert finde et næsten komplet skjoldsæt til et par hundrede, som så er møg beskidt og så gammelt og sprød i plastikken at halvdelen af de monteringspunkter der stadig sidder der, går i stykker når du spænder skruerne.
Jeg har selv haft en cpi.
Jeg vil fraråde alle, at beskæftige sig med en cpi der er mere end 5 år gammel.
De holder ikke mere end 4-5 år før alt på dem går til. Plastik gummi lak aluminium.
Der er så alt for høje priser og et meget sølle udvalg på brugtmarkedet nu her 2022.
Men... hvis du vil ha en billig knallert til knægten.
Så vil jeg anbefale at bruge energien og pengene på anskaffelsen.
Du kan få masser af hjælp til at komme godt fra start.
Eller du kan få hjælp når du står i lorteknaldert til knæhaserne. Jeg anbefaler at komme godt fra start mef en pålidelig sikker maskine som tilmed stiger i værdi jo længere man ejer den
dec 2021
Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
https://www.facebook.com/marketplace/item/652034589421699/?ref=browse_tab&referral_code=marketplace_top_picks&referral_story_type=top_picks
nov 2020
Følger: 40 Følgere: 121 Scootere: 6 Emner: 30 Svar: 48
Har selv haft bestilt fra dem til noget Kina maskine, tingende kan dog godt være lidt tricky, men ellers
https://www.motor-x.com/
Skjolde