{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Autolakering {{forumTopicSubject}}

Hej scooterhoveder
Jeg har lige købt en Aerox, og den har ikke pæne skjolde. Men da jeg opdaget et sæt nye koster 2500kr, tænkte jeg på hvad koster det ved en pro autolaker? Er ikke en der er rig men vil gerne have en pæn scooter og ved ikke om jeg kan male det pænt nok selv. Har i nogle forslag til farve, kan ikke blive enig med mig selv. Jeg har tænkt på følgene farver blå, rød, koksgrå, sølv grå, mørke grøn kan man ikke få i skjoldsæt, rødbrun er det gammeldags ? Lilla måske

Håber i kommer med jeres mening


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Autolakering
  • #1   7. mar 2020 Har osse tænkt på matsort med guld detaljer

  • #2   7. mar 2020 Jeg sys det er helt op til dig hvad du sys er pænt og den bedste måde at finde prisen på dit måler projekt er ved at tage ned til den lokale maler også spørge om hans lærling ikke mangler et projekt så kan han få dine skjolde og øve sig på det bliver ikke 100% men det er nok billigere ind hvad han selv skal have for det

  • #3   7. mar 2020 Helt sikkert som Brian N skriver, snak med en lokal autolakker og se om han ikke har en lærling som kunne øve sig på dine skjolde, eller spørg ind til om han evt skal male noget snart hvor du f.eks. kan få smidt din skjolde med ind i kabinen, kræver selvfølelig at du vil have den farve han skal male med smiley Og husk at det bliver altid bliver billigere hvis du har gjort forarbejdet, det vil sige, slibe skjoldene ned så de er klar til og blive malet, jo færre tid han skal bruge jo skarpere pris kan han lave til dig smiley

    håber det gav lidt inspiration. Held og lykke smiley

    Mvh Teknikeren "Stay Tuned"


  • Kaj A
    Kaj A Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 13 Emner: 7 Svar: 58
    #4   7. mar 2020 Prøv nu lige og spørg om prisen hos en autolakerer, og så giv et feet BACK,
    Der er sikkert flere der gerne ville kende prisen, tvivler på du for det for under 2500 kr.


  • #5   7. mar 2020 Skal nok skrive når jeg har fundet ud af det, men ikke lige så tit jeg er i storbyen

Kommentér på:
Autolakering

Annonce