{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

Bar styr på Aerox {{forumTopicSubject}}

Er der noget som ved om de her frem pinde fra speedline.dk virker som de skal på en Aerox

Det er disse modeller jeg hentyder til mit spørgsmål er om de virker uden og holder til det de skal ...


https://speedline.dk/scooter/yamaha-aerox-foer-2003/frempind/frempind-doppler-1



Og nogen der ved hvad for en styr den dobbler frempind kan tage ,
Gerne et link


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bar styr på Aerox
  • #1   24. okt 2018 Arrr min ven! Lad nu være med at ødelægge din fine Aerox med sådan noget fis som bartstyr!

    Det ser så fuck ud!


  • #3   26. okt 2018 Ja altså jeg har grunden også bestilt helt nyt styrskjold idag så jeg gik fra det bartstyr igen , opdag også i lovgivningen det ikke lovlig med lige den ty ændr8ng, jeg troede kun det ville være ulovlig hvis jeg ændre bremse marsker osv osv , ...

    Moet man.
    Men tak for dine ærlige ord , altid fedt at få lidt gode ord med på vejen omkring sit arbejde med ens hobby , he he ,

    Fedt at se en sonic som din der langt fra kneppet som mange andre er , det super fin scooter din sonic


  • #4   26. okt 2018 1000 tak.
    Lyder godt din Aerox kan fortsæt livet som en Aerox, i stedet for at blive til noget jeg ved ikke hvad smiley


  • #5   26. okt 2018 He he jammen du har ret i det du siger men jeg må nu indrømme det er altså nogen som formår at lave sådan en et styr til scooter som ser fedt ud , men igen det var nu ikke til Aerox jeg så det men fik bare inden til det fra dengang , og fik med tanken
    På det ville passe på min , men som du siger Aerox har igrunden nogen fede kanter og skjolde i deres std system, he he ,
    Jeg kan godt li at min Aerox er iorden og at andre ser det også , for det også mange som er super gode til at ødelægge deres scooter specielt Aerox - jog - sonic osv


  • #6   29. okt 2018 Hvis du nu sku prøve og lave bartstyr så sku du kig på aerox naked modellen , det ser ret sprød ud faktisk

Kommentér på:
Bar styr på Aerox

Annonce