{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
278 visninger | Oprettet:

Styling ( bar styr på Yamaha aerox ) {{forumTopicSubject}}

Jeg ville gerne have barstyr på Aerox men lige dette har jeg aldrig arbejdet i , kan en hjælpe mig med link så jeg ved hvad der skal bestilles hjem , og jeg ønsker kun det som virklig holder og ikke bliver løs eller svag med tiden , så gerne kvalitet

Styret skal være enten helt Rød - Chrom - eller Sort.
Frempinden skal være enten helt , Rød - Crom eller Sort

Håber en kan hjælpe
Giver ekstra høj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styling ( bar styr på Yamaha aerox )
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #1   18. sep 2018 Der må ikke gives stemmer for svar, det er at misbruge stemmesystemet. smiley

Hvis du vil have noget der holder, så beholder du det orginale, hvis du alligevel vil have bartstyr, så gør dig selv den tjeneste at bore igennem adapteren, og sætte en bolt igennem forgaflen, så skidtet ikke falder af, der er en grund til de er ulovlige at montere.

• #2   19. sep 2018 REJECKT.

Dette var jeg ikke klar men tak fordi du oplyste mig mig om det så jeg ikke begår samme fejl igen...

Til bruger på SG ..undskyld jeg kan desvære ikke give en stemme for den hjælpen der nu måtte komme her med tiden .
    Men jeg skal gerne gå ind og se på din scooter og ellers derfra gøre det rigtige med hensyn til stemme

• #3   19. sep 2018 Kan de her være der stadigvæk ved du det , for jeg har opdaget den ene side på de orginale jeg har på er defekte eller begyndt at være det ,
    Så ved du om de kan det evt kan være på mit orginale styr hvis jeg ellers fjerner orginale bremsemarster og lader det andet plastik være osv ,
    Det de her marsker jeg mener ( H-V )
    https://speedline.dk/bremsemaster-bag-rod-tunr

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #4   19. sep 2018 Jeg tror ikke umiddelbart det passer direkte, du ender nok med at skulle tilpasse styrskjoldet.

Du kan montere et bartstyr, men sørg for pokker for at fastgøre det ordenligt, jeg har set flere af dem gå løs med mistet kontrol over maskinen til følge.

Personligt synes jeg det orginale er langt det fedeste, et cykelstyr hører bare ikke til på en scooter. smiley

• #5   19. sep 2018 Du har nok rat i det bedst at beholde Aerox egen design , Så man sikker på det iorden
    og ikke mindst så vil jeg da også give dig ret i at deres design ikke fejler noget .
    Jeg beholder sku bare orginale styretøj men køber istedet nye plastik der op så jeg kan få alle skrue sat i igen og ingen brækket øjet osv osv ....

Kommentér på:
Styling ( bar styr på Yamaha aerox )

Annonce