278 visninger
|
Oprettet:
Styling ( bar styr på Yamaha aerox ) {{forumTopicSubject}}
Jeg ville gerne have barstyr på Aerox men lige dette har jeg aldrig arbejdet i , kan en hjælpe mig med link så jeg ved hvad der skal bestilles hjem , og jeg ønsker kun det som virklig holder og ikke bliver løs eller svag med tiden , så gerne kvalitet
Styret skal være enten helt Rød - Chrom - eller Sort.
Frempinden skal være enten helt , Rød - Crom eller Sort
Håber en kan hjælpe
Giver ekstra høj
Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
Hvis du vil have noget der holder, så beholder du det orginale, hvis du alligevel vil have bartstyr, så gør dig selv den tjeneste at bore igennem adapteren, og sætte en bolt igennem forgaflen, så skidtet ikke falder af, der er en grund til de er ulovlige at montere.
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 190 Scootere: 1 Emner: 84 Svar: 1.641
Dette var jeg ikke klar men tak fordi du oplyste mig mig om det så jeg ikke begår samme fejl igen...
Til bruger på SG ..undskyld jeg kan desvære ikke give en stemme for den hjælpen der nu måtte komme her med tiden .
Men jeg skal gerne gå ind og se på din scooter og ellers derfra gøre det rigtige med hensyn til stemme
jul 2011
Så ved du om de kan det evt kan være på mit orginale styr hvis jeg ellers fjerner orginale bremsemarster og lader det andet plastik være osv ,
Det de her marsker jeg mener ( H-V )
https://speedline.dk/bremsemaster-bag-rod-tunr
Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
Du kan montere et bartstyr, men sørg for pokker for at fastgøre det ordenligt, jeg har set flere af dem gå løs med mistet kontrol over maskinen til følge.
Personligt synes jeg det orginale er langt det fedeste, et cykelstyr hører bare ikke til på en scooter.
jul 2011
og ikke mindst så vil jeg da også give dig ret i at deres design ikke fejler noget .
Jeg beholder sku bare orginale styretøj men køber istedet nye plastik der op så jeg kan få alle skrue sat i igen og ingen brækket øjet osv osv ....
Styling ( bar styr på Yamaha aerox )