{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Pulverlakering {{forumTopicSubject}}

Hej SG venner, jeg vil gerne have min bagsvinger pulverlakeret, jeg har fjernet alt maling fra den med en stålbørst på vinkelsliber

men problemet er at bagsvingeren var så rusten at rusten har lavet fordybninger i den. Nok omkring 0.5mm dybe bobbler/huller.

så er mit spørgsmål om der er noget der ved om pulverlakering kan udfylde hullerne eller om det skal fyldes med Filler grunder og så bare spray males.

Min onkel arbejder som pulverlakør/automaler og det koster nok kun en kasse øl eller 2 så pris er ligemeget jeg tænker mere på resultat

Hvad vil i mene vil være bedst? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pulverlakering
  • #1   7. jan 2018 Hvis du har en onkel der arbejder med det til daglig, hvorfor faen spørger du så ikke ham??? Det virker ret ulogisk i mit hoved i hvert fald.

Men der ud over så er mit bedste bud at det bliver at se, så dybe huller bliver ret tydelige hvis de ikke bliver lavet inden pulverlakering. Autolakering derimod kan laves med spartel og fyller så det ikke bliver til at se.
    Men jeg ville stadig foretrække pulverlak til en bagsvinger, da det er noget mere holdbart,,,!!

• #2   7. jan 2018 Jeg har skam også tænkt at spørge ham, men jeg kan ikke spørge ham klokken 23:00 på en søndag, men scootergalleri er næsten aktivt hele døgnet. smiley