{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

Spray dip på fælge! {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogen af jer der har leget med flydende folie på spraydåse?
Sagen er den jeg godt vil have mine fælge sorte når vi kommer til foråret og vejret vender. Men vil også at det kan holde i mere end 2måneder, og også gerne at det vil kunne tage en fælge vask i en vaskehal.

Der er masser af fine videoer på youtube hvor det ser ud til at fungere, men det jo lavet med pistol af professionelle folk, og går ikke ud fra det, det samme fra en spraydåse?

Kunne være i havde lidt erfaringer med det

Skriv hvilket mærke i har jeres erfaringer fra, der der mange forskellige smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spray dip på fælge!
  • #1   14. dec 2014 nææ har ikke prøve det i nu smiley , prøv at spørger på bilgalleri.dk smiley

• #2   14. dec 2014 prøv dig frem, det er ikke så dyrt, og kan nemt pilles af igen.

Har det på min scooter, men har kun kørt med det i en uge smiley

• #3   14. dec 2014 Jeg har spurgt efter det på et andet forum, men har ventet, da Thansen havde udsolgt i den farve jeg ønskede da jeg gik og overvejede det. smiley

Jeg fik da at vide at det er svært at fjerne igen, hvis man putter et for lille lag på eller hvis man bruger en for billig spray. Jeg blev derfor anbefalet at rengøre emnet grundigt og så at give mindst 4-8 lag og hellere et for meget end et for lidt. smiley

• #4   14. dec 2014 Det aligevel 600kr ud af vinduet hvis lortet ikke holder. og det er de billige efterligner og ikke ægte plastic dip.

• #5   14. dec 2014 Forresten. Det billede du har lagt ind er da ikke med spray dip. Hvis det er den fælg du har tænkt dig at lave det på må jeg henvise til bilgalleri, da denne side kun er til scootere og knallerter. smiley

Jeg ser dog ikke lige, hvor du kommer frem til 600 kroner lige ud af vinduet. Eksempelvis hos spraywrap.dk kan jeg se at grunder koster 124 og den dyreste spraydåse ligeså. Uden at vide det med sikkerhed gætter jeg på at det skulle være nok til begge sider af dine to fælge. smiley

Magasinet Vmax lavede engang en artikel om spray dip på spraydåse og kom med et fint resultat.

• peter O
    peter O Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #6   14. dec 2014 Spraydip fungere kun optimalt mod almindelig slidtage og diverse sprøjt fra bremsevæske, WD40, vej tjære osv osv. hvis det bliver sprøjtet med det rette udstyr.
    Kvaliteten fra Spraydip på dåse til den korrekte og professionelle måde er enorm.
    Alle produkter på dåse, maling, lak og spraydip, må endelig ikke samlignes med rigtig lakering og Spraydip med sprøjte udstyr.

Kommentér på:
Spray dip på fælge!

Annonce