1.156 visninger
|
Oprettet:
Spray dip på fælge! {{forumTopicSubject}}
Hej er der nogen af jer der har leget med flydende folie på spraydåse?
Sagen er den jeg godt vil have mine fælge sorte når vi kommer til foråret og vejret vender. Men vil også at det kan holde i mere end 2måneder, og også gerne at det vil kunne tage en fælge vask i en vaskehal.
Der er masser af fine videoer på youtube hvor det ser ud til at fungere, men det jo lavet med pistol af professionelle folk, og går ikke ud fra det, det samme fra en spraydåse?
Kunne være i havde lidt erfaringer med det
Skriv hvilket mærke i har jeres erfaringer fra, der der mange forskellige
sep 2009
Følger: 356 Følgere: 1042 Scootere: 61 Emner: 173 Svar: 6.188
okt 2009
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 7 Emner: 17 Svar: 1.233
Har det på min scooter, men har kun kørt med det i en uge
jul 2012
Følger: 17 Følgere: 26 Scootere: 1 Emner: 35 Svar: 2.253
Jeg fik da at vide at det er svært at fjerne igen, hvis man putter et for lille lag på eller hvis man bruger en for billig spray. Jeg blev derfor anbefalet at rengøre emnet grundigt og så at give mindst 4-8 lag og hellere et for meget end et for lidt.
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 22 Scootere: 6 Emner: 416 Svar: 4.543
jul 2012
Følger: 17 Følgere: 26 Scootere: 1 Emner: 35 Svar: 2.253
Jeg ser dog ikke lige, hvor du kommer frem til 600 kroner lige ud af vinduet. Eksempelvis hos spraywrap.dk kan jeg se at grunder koster 124 og den dyreste spraydåse ligeså. Uden at vide det med sikkerhed gætter jeg på at det skulle være nok til begge sider af dine to fælge.
Magasinet Vmax lavede engang en artikel om spray dip på spraydåse og kom med et fint resultat.
dec 2014
Følger: 1 Svar: 1
Kvaliteten fra Spraydip på dåse til den korrekte og professionelle måde er enorm.
Alle produkter på dåse, maling, lak og spraydip, må endelig ikke samlignes med rigtig lakering og Spraydip med sprøjte udstyr.
Spray dip på fælge!